.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نبود نظارت قیمت مرغ را به پرواز درآورد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با تأکید بر اینکه کشور در زمینه تأمین گوشت مرغ هیچ‌گونه مشکلی ندارد و مازاد مصرف تولید صورت می‌گیرد افزود: نبود نظارت در بازار را می توان عامل اصلی بالا رفتن قیمت مرغ دانست.

به گزارش شمال نیوز محمد اسماعیل‌نیا، با بیان اینکه با افزایش قیمت مرغ و رسیدن به سقف ۶ هزار تومان در هر کیلو حذف صادرات بهترین راه‌ برای پایین آوردن قیمت آن نبوده گفت: صادرات مرغ در نتیجه زیاد بودن تولید داخلی است در نتیجه کمبودی در کشور نیست که منجر به بالا رفتن قیمت شود.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی‌ با تأکید بر اینکه کشور در زمینه تأمین گوشت مرغ هیچ‌گونه مشکلی ندارد و مازاد مصرف تولید صورت می‌گیرد افزود: نبود نظارت قیمت مرغ را برای بالا بردن نشانه گرفته است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس‌با اشاره به افزایش قیمت مرغ و تحمیل شدن فشار مضاعف بر مردم گفت: تولید داخل به اندازه کافی بوده و کمبود مرغ در بازار عامل گرانی‌ها اخیر آن نیست.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان این مطلب که صادرات مرغ با توجه به وجود مازاد مصرف می‌تواند برای اقتصاد کشور مفید باشد تصریح کرد: مسئولان گرانی‌ها را با لغو صادرات درمان نکنند و به دنبال رفع ریشه‌ای مشکلات و معضلات در بازار باشند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس ادامه داد: مسئولان هر چه سریع‌تر برای کاهش قیمت‌ها و فشار بر مردم باید اقدام کنند چرا که مرغ از جمله مایحتاج ضروری مردم است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلسبا بیان اینکه نزدیک به ۲ میلیون تن تولیدات مرغ در کشور وجود دارد گفت: وقتی مصرف داخلی یک میلیون ۵۰۰ تن بوده می‌توان با صادر کردن  مرغ اضافی به کشور‌های دیگر زمینه ارزآوری را برای کشور فراهم کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با انتقاد از سیاست‌های عجولانه مسئولان در مواقع تورم و گرانی افزود: لغو صادرات به هیج‌وجه راه‌کار مناسبی برای کاهش قیمت‌ها در مواقع تورم و گرانی در حالی که در کشور کمبودی وجود ندارد، نیست./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.